ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W NIDZICY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica i opieka nad nimi w roku szkolnym 2017/2018Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica i opieka nad nimi w roku szkolnym 2017/2018

Szczegóły informacji

Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica i opieka nad nimi w roku szkolnym 2017/2018

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 568073-N-2017

Termin składania ofert / wniosków: 2017-08-18 08:00:00

Miejsce złożenia oferty: Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy

Ogłoszono dnia: 2017-08-10 przez Małgorzata Sawicka

Treść:

Nidzica, dn.10.08.2017 r.
Znak nadany przez zamawiającego: DOA.2710.1.2017.JD  
            
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy: Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica i opieka nad nimi w roku szkolnym 2017/2018
Ogłoszenie opublikowane w BZP pod numerem  568073-N-2017 z dnia 2017-08-10 r.
 
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
 
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy, krajowy numer identyfikacyjny 51033365200000, ul. ul. Kolejowa  5 , 13100   Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896 252 457, , e-mail cuw@nidzica.pl, , faks 896 252 457.
Adres strony internetowej (URL): http://bipcuw.nidzica.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
 
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
 
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bipcuw.nidzica.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bipcuw.nidzica.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
 
 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
kurier, poczta, osobiście
Adres:
Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy z siedzibą ul. Kolejowa 5, 13- 100 Nidzica woj. warmińsko- mazurskie, Polska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica i opieka nad nimi w roku szkolnym 2017/2018
Numer referencyjny: DOA.2710.1.2017.JD
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie dzieci do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica w roku szkolnym 2017/2018. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje usługi transportu uczniów wraz z zapewnieniem opieki. 3. Z przewozów będą korzystać uczniowie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych, szkół podstawowych oraz uczniowie dotychczasowych klas gimnazjum. 4. Usługa będzie świadczona w terminie od 4 września 2017 r. do 22 czerwca 2018 r. (włącznie) w dni nauki szkolnej wg ustalonego z dyrektorami szkół rozkładu kursów autobusów, który będzie dostosowany do planów zajęć placówki. Szczegółowe rozkłady godzin dowozów i odwozów uczniów zostaną ustalone przez dyrektorów poszczególnych placówek. 5. Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2017, poz. 1260 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1907 z późn. zm.). 6. Podmiot, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości dowożonych uczniów. 7. Pod pojęciem usługa transportu rozumie się bezpieczne dowożenie dzieci z miejsca ich zamieszkania do szkoły oraz odwożenie ze szkoły do miejsca zamieszkania tj. wsiadanie i wysiadanie dzieci następuje na obowiązujących przystankach komunikacyjnych położonych najbliżej miejsca zamieszkania ucznia w danej miejscowości i najbliżej szkoły, do której uczeń uczęszcza. 8. Pod pojęciem zapewnienia opieki przez opiekuna rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa uczniom podczas przejazdu, przy wsiadaniu i wysiadaniu z autobusu oraz podczas przejścia do szkoły. Opiekunem uczniów nie może być kierowca autobusu. Opiekun autobusu ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych od chwili wejścia uczniów do autobusu na przystanku w swojej miejscowości. Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do autobusu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą rodzice/ opiekunowie prawni. Podczas dowozu opiekun szkolnego autobusu odprowadza uczniów pod drzwi wejściowe szkoły i przekazuje ich wyznaczonej przez dyrektora osobie. Podczas odwozu opiekun autobusu odbiera uczniów pod drzwi wejściowe szkoły i wprowadza do autobusu zgodnie z ustalonym porządkiem. Opiekun ma obowiązek posiadania listy obecności dzieci dowożonych/odwożonych do placówki. W każdym autobusie musi być opiekun. 9. Dowożenie uczniów i sprawowanie opieki nad nimi w częściach zamówienia od I-IV będzie się odbywało na podanych trasach. Dyrektorzy placówek przekażą Wykonawcy imienne listy uczniów uprawnionych do dowozów. Zamawiający przewiduje możliwość skrócenia lub wydłużenia długości trasy przewozu, przy czym skrócenie lub wydłużenie długości trasy przewozu może zostać spowodowane zmianą szczegółowego przebiegu trasy oraz przystanków lub zaprzestaniem dowożenia któregoś z dotychczas dowożonych dzieci, a także zmianą organizacji ruchu drogowego; 10. Dowożenie uczniów w V części zamówienia ze wskazanych miejscowości będzie realizowane na podstawie biletów miesięcznych. 10.1. Bilety miesięczne będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości. 10.2 Określona ilość biletów miesięcznych jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej lub większej ilości biletów miesięcznych na poszczególnych trasach jednak do łącznej wysokości, o której mowa w § 12 ust. 1 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 11.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera: Wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ dla części I-IV i wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ dla części V. II. Wymagania Zamawiającego związane z zatrudnieniem przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a PZP) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy tj. kierowania pojazdami oraz sprawowania opieki w trakcie przewozu. Szczegółowe wymagania i sankcje z tytułu ich nie spełnienia Zamawiający określił we wzorach umów staowiących załącznik nr 7 i 8 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60112000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2017-09-04   lub zakończenia: 2018-06-22

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na transporcie drogowym osób – obszar prowadzenia przewozu osób – Rzeczpospolita Polska. UWAGA! W przypadku wykonywania usługi przez podmioty wspólnie składające ofertę Zamawiający wymaga, aby wskazane uprawnienia posiadały wszystkie podmioty o których mowa.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związane z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami przeznaczonymi do realizacji przedmiotu zamówienia, a mianowicie: dla części nr 1: a) co najmniej 2 kierowcami spełniającymi wymagania określone w art. 39a ust 1 ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1907 z późn. zm.), oraz b) co najmniej 2 osobami - opiekunami, które będą sprawowały opiekę nad uczniami w czasie przewozu. Osoby te muszą posiadać przeszkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. dla części nr 2: a) co najmniej 2 kierowcami spełniającymi wymagania określone w art. 39a ust 1 ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1907 z późn. zm.), oraz b) co najmniej 2 osobami - opiekunami, które będą sprawowały opiekę nad uczniami w czasie przewozu. Osoby te muszą posiadać przeszkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. dla części nr 3: a) co najmniej 1 kierowcą spełniającym wymagania określone w art. 39a ust 1 ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1907 z późn. zm.), oraz b) co najmniej 1 osobą - opiekunem, który będzie sprawował opiekę nad uczniami w czasie przewozu. Osoba ta musi posiadać przeszkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. co najmniej 2 osobami - opiekunami, które będą sprawowały opiekę nad uczniami w czasie przewozu. Osoby te muszą posiadać przeszkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. dla części nr 4: a) co najmniej 2 kierowcami spełniającymi wymagania określone w art. 39a ust 1 ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1907 z późn. zm.), oraz b) co najmniej 2 osobami - opiekunami, które będą sprawowały opiekę nad uczniami w czasie przewozu. Osoby te muszą posiadać przeszkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. dla części nr 5: a) co najmniej 3 kierowcami spełniającymi wymagania określone w art. 39a ust 1 ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1907 z późn. zm.), oraz b) co najmniej 3 osobami - opiekunami, które będą sprawowały opiekę nad uczniami w czasie przewozu. Osoby te muszą posiadać przeszkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. UWAGA! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część należy wykazać dysponowanie liczbą osób odpowiadającą sumie dla poszczególnych części. Niespełnienie tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z całego postępowania. 2. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje zasobem technicznym dostępnym wykonawcy w celu wykonania zamówienia, a w szczególności dysponuje odpowiednią liczbą potencjału technicznego zgłoszonego do przewozów osób o aktualnych badaniach technicznych i z liczbą miejsc siedzących nie mniejszą niż wskazana: dla części nr 1: 1 autobus z liczbą miejsc siedzących co najmniej 45 i bus z liczbą miejsc siedzących co najmniej 19 dla części nr 2: 1 autobus z liczbą miejsc siedzących co najmniej 40 i bus z liczbą miejsc siedzących co najmniej 22 dla części nr 3: 1 autobus z liczbą miejsc siedzących co najmniej 40 dla części nr 4: 1 autobus z liczbą miejsc siedzących co najmniej 50 i 1 autobus z liczbą miejsc siedzących co najmniej 53 dla części nr 5: 1 autobus z liczbą miejsc siedzących co najmniej 50 i 1 bus z liczbą miejsc siedzących co najmniej 13 i 1 autobus z liczbą miejsc siedzących co najmniej 40 UWAGA! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część należy wykazać dysponowanie liczbą pojazdów odpowiadającą sumie dla poszczególnych części. Niespełnienie tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z całego postępowania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://bipcuw.nidzica.pl/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, takie oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą n/w oświadczeń i dokumentów: 1.1. aktualnych na dzień składania ofert, oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca w oświadczeniach zobowiązany jest przedstawić w szczególności informacje: a) o tym, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu i SIWZ, b) o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy, c) o innych podmiotach, na zasoby, których Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wraz z informacją dotyczącą podstaw wykluczenia innego podmiotu, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy oraz stosownymi informacjami o tym, których warunków udziału dotyczą udostępniane przez inne podmioty zasoby, d) o Podwykonawcach, jeśli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, wraz ze wskazaniem części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. Wzory oświadczeń stanowią załącznik nr 1 do SIWZ- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i załącznik nr 2 do SIWZ- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Oświadczenie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy, składa każdy z tych Wykonawców, w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1.2. licencji na wykonywanie transportu drogowego osób – obszar prowadzenia przewozu osób – Rzeczpospolita Polska, 1.3. dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł. 1.4. dla części nr I-V wykazu osób skierowanych prze Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ (wymagania w tym zakresie zostały określonej dla każdej części zamówienia w Rozdziale V SIWZ punkcie 2.2.1). 1.5. dla części nr I-V wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ (wymagania w tym zakresie zostały określonej dla każdej części zamówienia w Rozdziale V SIWZ punkcie 2.2.2).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
 
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykaz dokumentów składających się na ofertę: 1) formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ ; 2) oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ i ogłoszeniu stanowiące załączniki do oferty odpowiednio wg wymagań określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych części wymienionych w przedmiocie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
 

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
 

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
 

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
 

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
Znaczenie
Najniższa cena
60,00
Kryterium środowiskowe- norma emisji spalin EURO V/ EURO VI
20,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego
20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany przewidywane w umowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w granicach unormowania art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.) za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, dodatkowo przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu usługi wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego, 2) zmiana osób wskazanych w ofercie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na inne osoby pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania (warunki) opisane dla tej osoby w SIWZ, 3) zmiana pojazdów wskazanych w ofercie, które będą używane do realizacji zamówienia, na inne pojazdy pod warunkiem, że nowe pojazdy będą spełniać wymagania (warunki) opisane dla tych pojazdów w SIWZ, 4) skrócenie długości trasy przewozu w odniesieniu do części od I do IV wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego, przy czym skrócenie długości trasy przewozu może zostać spowodowane zmianą szczegółowego przebiegu trasy oraz przystanków lub zaprzestaniem dowożenia któregoś z dotychczas dowożonych dzieci, a także zmianą organizacji ruchu drogowego. 4.Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: a) opis zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) obliczenie kosztów zmiany w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt. 1 i 4.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-18, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
 
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
 
 
Część nr:
1
Nazwa:
Dowożenie uczniów do placówek oświatowych i opieka nad nimi na trasach: trasa I- Nidzica- Żelazno- Bolejny- Wólka Orłowska- Orłowo- Łyna- Wietrzychowo- Nibork II- Nidzica trasa II- Nidzica- Wietrzychówko- Łyna- Bujaki- Dobrzyń- Łyna- Radomin- Nidzica
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowożenie uczniów do placówek oświatowych i opieka nad nimi na trasach: trasa I- Nidzica- Żelazno- Bolejny- Wólka Orłowska- Orłowo- Łyna- Wietrzychowo- Nibork II- Nidzica łączna długość trasy 80 km (1 przywóz, 1 odwóz), wymagany autobus co najmniej 45 miejsc siedzących trasa II- Nidzica- Wietrzychówko- Łyna- Bujaki- Dobrzyń- Łyna- Radomin- Nidzica łączna długość trasy 102 km (1 przywóz, 2 odwozy), wymagany bus co najmniej 19 miejsc siedzących
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-04
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
Najniższa cena
60,00
Kryterium środowiskowe- norma emisji spalin EURO V/ EURO VI
20,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego
20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
Część nr:
2
Nazwa:
Dowożenie uczniów do placówek oświatowych i opieka nad nimi na trasach: trasa I- Nidzica- Zagrzewo- Robaczewo- Nidzica trasa II- Nidzica- Waszulki- Nidzica- Olszewo- Borowy Młyn- Nidzica- Piątki- Nidzica
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowożenie uczniów do placówek oświatowych i opieka nad nimi na trasach: trasa I- Nidzica- Zagrzewo- Robaczewo- Nidzica łączna długość trasy 65 km (2 przywozy, 2 odwozy), wymagany autobus co najmniej 40 miejsc siedzących trasa II- Nidzica- Waszulki- Nidzica- Olszewo- Borowy Młyn- Nidzica- Piątki- Nidzica Nidzica- Zagrzewo- Robaczewo- Nidzica łączna długość trasy 65 km (1 przywóz, 2 odwozy), wymagany bus co najmniej 22 miejsca siedzące
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-04
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
Najniższa cena
60,00
Kryterium środowiskowe- norma emisji spalin EURO V/ EURO VI
20,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego
20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
Część nr:
3
Nazwa:
Dowożenie uczniów do placówek oświatowych i opieka nad nimi na trasie: trasa I- Nidzica- Załuski- Frąknowo- Mogiłowo- Rączki- Januszkowo- Michałki- Kolonia Szkotowo- Rączki- Załuski- Litwinki- Nidzica
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowożenie uczniów do placówek oświatowych i opieka nad nimi na trasie: trasa I- Nidzica- Załuski- Frąknowo- Mogiłowo- Rączki- Januszkowo- Michałki- Kolonia Szkotowo- Rączki- Załuski- Litwinki- Nidzica łączna długość trasy 150 km (1 przywóz, 4 odwozy), wymagany autobus co najmniej 40 miejsc siedzących
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-04
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
Najniższa cena
60,00
Kryterium środowiskowe- norma emisji spalin EURO V/ EURO VI
20,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego
20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
Część nr:
4
Nazwa:
Dowożenie uczniów do placówek oświatowych i opieka nad nimi na trasie: trasa I- Nidzica- Kolonia Waszulki- Bartoszki- Grzegórzki- Robaczewo- Nidzica- Piotrowice- Magdaleniec- Módłki- Nidzica trasa II- Nidzica- Kolonia Kanigowo- Pawliki- Kamionka- Kanigowo- Siemiątki- Tatary- Kolonia Piątki- Nidzica
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowożenie uczniów do placówek oświatowych i opieka nad nimi na trasie: trasa I- Nidzica- Kolonia Waszulki- Bartoszki- Grzegórzki- Robaczewo- Nidzica- Piotrowice- Magdaleniec- Módłki- Nidzica łączna długość trasy 100 km (1 przywóz, 2 odwozy), wymagany autobus co najmniej 50 miejsc siedzących trasa II- Nidzica- Kolonia Kanigowo- Pawliki- Kamionka- Kanigowo- Siemiątki- Tatary- Kolonia Piątki- Nidzica łączna długość trasy 80 km (1 przywóz, 2 odwozy), wymagany autobus co najmniej 53 miejsca siedzące
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-04
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
Najniższa cena
60,00
Kryterium środowiskowe- norma emisji spalin EURO V/ EURO VI
20,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego
20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
Część nr:
5
Nazwa:
Dowożenie uczniów do szkół z miejscowości: trasa I- Rozdroże, Szerokopaś, Litwinki trasa II- Wały, Zimna Woda, Moczysko, Kolonia Napiwoda, , Napiwoda trasa III- Żelazno, Bolejny, Wólka Orłowska, Orłowo, Wietrzychowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dowożenie uczniów do szkół z miejscowości: Szacunkowa liczba biletów miesięcznych: trasa I- Rozdroże, Szerokopaś, Litwinki (1 przywóz, 2 odwozy) - Nidzica- Rozdroże- Nidzica- 50 biletów, - Nidzica- Szerokopaś - Nidzica- 9 biletów, - Nidzica- Litwinki- Nidzica- 9 biletów trasa II- Wały, Zimna Woda, Moczysko, Kolonia Napiwoda, , Napiwoda (1 przywóz, 1 odwóz) - Napiwoda- Wały-Napiwoda- 2 bilety, - Napiwoda-Zimna Woda-Napiwoda- 4 bilety, - Napiwoda- Moczysko- Napiwoda- 3 bilety, - Napiwoda- Kolonia Napiwoda- Napiwoda- 3 bilety, - Nidzica- Napiwoda- Nidzica- 1 bilet trasa III- Żelazno, Bolejny, Wólka Orłowska, Orłowo, Wietrzychowo (1 przywóz, 2 odwozy) - Łyna- Żelazno- Łyna- 18 biletów, - Łyna- Bolejny- Łyna- 8 biletów, - Łyna- Wólka Orłowska- Łyna- 8 biletów, - Łyna- Orłowo- Łyna- 11 biletów, - Łyna- Wietrzychowo- Łyna- 20 biletów,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-04
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
Najniższa cena
60,00
Kryterium środowiskowe- norma emisji spalin EURO V/ EURO VI
20,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego
20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
 
                                                                                                DYREKTOR CUW w Nidzicy
 
                                                                                                  Małgorzata Sawicka
Ogłoszenie zostało zamieszczone:
1.  na stronie internetowej   zamawiającego w dniach od  10.08.2017 r. do  18.08.2017 r. do godz. 08.00 http://bipcuw.nidzica.pl/
 
 
2. na tablicy ogłoszeń zamawiającego w dniach od 10.08.2017 r. do  18.08.2017 r. do godz. 08:00
_______________________________________________________________________________________________________
 
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT (pobierz)

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Dobroń
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-08-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Sawicka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-08-10 17:20:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-08-10 17:36:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-08-24 10:08:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6299 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony