ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W NIDZICY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica w roku szkolnym 2015/2016Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica w roku szkolnym 2015/2016

Szczegóły informacji

Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica w roku szkolnym 2015/2016

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Zespół Obsługi Oświaty i Sportu

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2015-07-14 08:00:00

Ogłoszono dnia: 2015-07-06 przez Joanna Dobroń

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
„Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica w roku szkolnym 2015/2016
Ogłoszenie opublikowane w BZP pod numerem  166952 – 2015 dnia 06.07.2015 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
-Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej
 -Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica w roku szkolnym 2015/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie dzieci do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica w roku szkolnym 2015/2016. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje usługi transportu uczniów wraz z zapewnieniem opieki. 3. Z przewozów będą korzystać dzieci przedszkolne, uczniowie szkoły podstawowej oraz gimnazjum. 4. Usługa będzie świadczona w terminie od 1 września 2015 r. do 30 czerwca 2016 r. (włącznie) w dni nauki szkolnej wg ustalonego z dyrektorami szkół rozkładu kursów autobusów, który będzie dostosowany do planów zajęć placówki. Szczegółowe rozkłady godzin dowozów i odwozów uczniów zostaną ustalone przez dyrektorów poszczególnych placówek. 5. Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012, poz. 1137 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.). 6. Podmiot, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości dowożonych uczniów. 7. Pod pojęciem usługa transportu dla części zamówienia od I-VI rozumie się bezpieczne dowożenie dzieci z miejsca ich zamieszkania (punktów wskazanych w miejscowości przez szkołę) do szkoły oraz odwożenie ze szkoły do miejsca zamieszkania (do punktów wskazanych w miejscowości przez szkołę). 8. Pod pojęciem usługa transportu dla części zamówienia od VII-XI rozumie się bezpieczne dowożenie dzieci z miejsca ich zamieszkania do szkoły oraz odwożenie ze szkoły do miejsca zamieszkania tj. wsiadanie i wysiadanie dzieci następuje na obowiązujących przystankach komunikacyjnych położonych najbliżej miejsca zamieszkania ucznia w danej miejscowości i najbliżej szkoły, do której uczeń uczęszcza. 9. Pod pojęciem zapewnienia opieki przez opiekuna rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa uczniom podczas przejazdu, przy wsiadaniu i wysiadaniu z autobusu oraz podczas przejścia do szkoły. Opiekunem uczniów nie może być kierowca autobusu. Opiekun autobusu ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych od chwili wejścia uczniów do autobusu na przystanku w swojej miejscowości. Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do autobusu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą rodzice/ opiekunowie prawni. Podczas dowozu opiekun szkolnego autobusu odprowadza uczniów pod drzwi wejściowe szkoły i przekazuje ich wyznaczonej przez dyrektora osobie . Podczas odwozu opiekun autobusu odbiera uczniów pod drzwi wejściowe szkoły i wprowadza do autobusu zgodnie z ustalonym porządkiem. Opiekun ma obowiązek posiadania listy obecności dzieci dowożonych/odwożonych do placówki. W każdym autobusie musi być opiekun. 10. Dowożenie uczniów i sprawowanie opieki nad nimi w częściach zamówienia od I-VI będzie się odbywało na podanych trasach. Dyrektorzy placówek przekażą Wykonawcy imienne listy uczniów uprawnionych do dowozów. 11. Dowożenie uczniów w częściach zamówienia od VII-XI ze wskazanych miejscowości będzie realizowane na podstawie biletów miesięcznych. 11.1. Bilety miesięczne będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości. 11.2 Określona ilość biletów miesięcznych jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej lub większej ilości biletów miesięcznych na poszczególnych trasach jednak do łącznej wysokości, o której mowa w § 8 ust. 1 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 1b do SIWZ. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy. 12.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera: Wzór umowy stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ dla części I-VI i wzór umowy stanowiący załącznik nr 1b do SIWZ dla części VII-XI..
II.1.5)
 
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 60.11.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2012r. ,poz. 1265 ze zm.). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów (potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesję, zezwolenie lub licencję) i oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ złożonego przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w celu potwierdzenia tego warunku. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ złożonego przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym zgłoszonym do przewozów osób o aktualnych badaniach technicznych i z liczbą miejsc siedzących: - wskazaną w każdej z części zamówienia w odniesieniu do części zamówienia I-VI, - nie mniejszą niż szacunkowa liczba biletów przy przejazdach z poszczególnych miejscowości w odniesieniu do części VII-XI. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część musi wykazać w każdej z części inny potencjał techniczny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów tj. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ i oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ złożonego przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. kierowcą i opiekunem posiadającymi uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz przeszkolenie w zakresie udzielenia pierwszej pomocy.Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część musi wykazać w każdej z części inny potencjał kadrowy. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów tj. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzonego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ i oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ złożonego przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związane z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów (opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia) i oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których wyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym, określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem- wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 2. formularz oferty stanowiący załącznik nr 2a,2b do SIWZ wraz z zawartym w nim oświadczeniem o zakresie prac, jakie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy lub podaniem przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 . 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy. 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania. 5. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 3 i 4 powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
 
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nidzica-zoois.bip-wm.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Oświaty i Sportu 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 5 woj. Warmińsko- Mazurskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2015 godzina 08:00, miejsce: Zespół Obsługi Oświaty i Sportu 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 5 woj. Warmińsko- Mazurskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowożenie uczniów na trasie Nidzica-Zagrzewo-Robaczewo-Nidzica-Zagrzewo-Robaczewo-Nidzica-Robaczewo-Zagrzewo-Nidzica-Robaczewo-Zagrzewo-Nidzica.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość trasy 76 kilometrów (2 przywozy, 2 odwozy), wymagany autobus minimum 45 miejsc.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowożenie uczniów na trasie Nidzica- Żelazno- Bolejny- Wólka Orłowska-Łyna-Radomin-Nidzica-Radomin-Nibork-Wietrzychowo-Wietrzychówek-Łyna-Orłowo-Wólka Orłowska- Bolejny- Żelazno- Nidzica.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość trasy 92 kilometry (1 przywóz, 1 odwóz), wymagany autobus minimum 41 miejsc.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowożenie uczniów na trasie Nidzica-Orłowo-Łyna-Wietrzychowo-Wietrzychówek-Nibork-Nidzica-Radomin-Nibork-Wietrzychowo-Wietrzychówek-Łyna-Orłowo-Wólka Orłowska- Bolejny-Żelazno- Nidzica.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość trasy 88 kilometrów (1 przywóz, 1 odwóz), wymagany autobus minimum 43 miejsca.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dowożenie uczniów na trasie Nidzica-Wietrzychówek-Łyna-Dobrzyń-Łyna-Wietrzychówek-Łyna-Dobrzyń-Łyna-Wietrzychówek-Łyna-Dobrzyń-Łyna-Nidzica.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość trasy 75 kilometrów (1 przywóz, 2 odwozy), wymagany autobus minimum 20 miejsc.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dowożenie uczniów na trasie Nidzica- Pawliki- Kamionka- Kanigowo- Kolonia Kanigowo-Borowy Młyn- Olszewo- Olszewko- Piątki- Nidzica- Pawliki- Kamionka -Kanigowo- Kolonia Kanigowo-Borowy Młyn- Olszewo- Olszewko- Piątki- Nidzica- Pawliki- Kamionka- Kanigowo-Kolonia Kanigowo-Borowy Młyn- Olszewo- Olszewko- Piątki- Nidzica.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość trasy 106 kilometrów (1 przywóz, 2 odwozy), wymagany autobus minimum 50 miejsc.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dowożenie uczniów na trasie Nidzica- Siemiątki- Tatary- Kolonia Piątki- Nidzica- Waszulki-Nidzica- Siemiątki- Tatary- Kolonia Piątki-Nidzica- Waszulki- Nidzica- Siemiątki- Tatary- Kolonia Piątki- Nidzica- Waszulki- Nidzica.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: długość trasy 85 kilometrów (1 przywóz, 2 odwozy), wymagany autobus minimum 20 miejsc.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dowożenie uczniów z miejscowości Szerokopaś, ulica Szerokopaś w Nidzicy, Rozdroże, Kanigowo.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba biletów miesięcznych dla dzieci z poszczególnych szkół na trasach: 1. Zespół Szkół Nr 2 - Trasa- Nidzica-Rozdroże- Nidzica- 48 biletów ( przewidywany 1 przywóz, 2 odwozy) - Trasa- Nidzica- Szerokopaś- Nidzica- 20 biletów (przewidywany 1 przywóz, 2 odwozy) - Trasa- Nidzica-Kanigowo- Nidzica- 40 biletów (przewidywany 1 przywóz) 2. Gimnazjum ul. Barke 2 - Trasa- Nidzica- Rozdroże-Nidzica- 1 bilet (przewidywany 1 przywóz, 1 odwóz) Podsumowując szacunkowa liczba biletów będzie wynosiła: - Trasa- Nidzica- Rozdroże- Nidzica- 49 biletów - Trasa- Nidzica- Kanigowo- Nidzica- 40 biletów - Trasa- Nidzica- Szerokopaś- Nidzica- 20 biletów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dowożenie uczniów z miejscowości Załuski, Frąknowo, Mogiłowo, Rączki, Januszkowo, Michałki, Litwinki.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba biletów miesięcznych dla dzieci z poszczególnych szkół na trasach: 1. Gimnazjum ul. Barke 2 - Trasa- Nidzica-Załuski- Nidzica- 1 bilet (przewidywany 1 przywóz, 1 odwóz) 2. Szkoła Podstawowa Rączki - Trasa- Rączki-Załuski- Rączki- 30 biletów (przewidywany 1 przywóz, 4 odwozy) - Trasa- Rączki-Frąknowo- Rączki- 8 biletów (przewidywany 1 przywóz, 4 odwozy) - Trasa- Rączki-Mogiłowo- Rączki- 1 bilet (przewidywany 1 przywóz, 1 odwóz) - Trasa- Rączki-Januszkowo- Rączki- 33 bilety (przewidywany 1 przywóz, 4 odwozy) - Trasa- Rączki-Michałki- Rączki- 3 bilety (przewidywany 1 przywóz, 4 odwóz) 3. Zespół Szkół Nr 1 - Trasa- Nidzica-Litwinki- Nidzica- 7 biletów (przewidywany 1 przywóz, 1 odwóz) 4. Zespół Szkół Nr 2 - Trasa- Nidzica-Litwinki- Nidzica- 12 biletów (przewidywany 1 przywóz, 1 odwóz) - Trasa- Nidzica-Załuski- Nidzica- 18 biletów (przewidywany 1 przywóz, 1 odwóz) - Trasa- Nidzica-Januszkowo- Nidzica- 4 bilety (przewidywany 1 przywóz, 1 odwóz) - Trasa- Nidzica-Frąknowo- Nidzica- 3 bilety (przewidywany 1 przywóz, 1 odwóz) - Trasa- Nidzica-Rączki- Nidzica- 2 bilety (przewidywany 1 przywóz, 1 odwóz) - Trasa- Nidzica-Michałki- Nidzica- 2 bilety (przewidywany 1 przywóz, 1 odwóz) - Trasa- Nidzica-Mogiłowo- Nidzica- 2 bilety- (przewidywany 1 przywóz, 1 odwóz) Podsumowując szacunkowa liczba biletów będzie wynosiła: - Trasa- Nidzica-Załuski- Nidzica- 19 biletów - Trasa- Nidzica-Litwinki- Nidzica- 19 biletów - Trasa- Nidzica-Januszkowo- Nidzica- 4 bilety - Trasa- Nidzica-Frąknowo- Nidzica- 3 bilety - Trasa- Nidzica-Rączki- Nidzica- 2 bilety - Trasa- Nidzica-Michałki- Nidzica- 2 bilety - Trasa- Nidzica-Mogiłowo- Nidzica- 2 bilety - Trasa- Rączki-Załuski- Rączki- 30 biletów - Trasa- Rączki-Frąknowo- Rączki- 8 biletów - Trasa- Rączki-Mogiłowo- Rączki- 1 bilet - Trasa- Rączki-Januszkowo- Rączki- 33 bilety - Trasa- Rączki-Michałki- Rączki- 3 bilety.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dowożenie uczniów z miejscowości Piotrowice, Magdaleniec, Modłki, Robaczewo, Kolonia Waszulki, Bartoszki, Grzegórzki.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba biletów miesięcznych dla dzieci z poszczególnych szkół na trasach: 1. Gimnazjum ul. Karola Barke 2 - Trasa- Nidzica-Grzegórzki- Nidzica- 1 bilet (przewidywany 1 przywóz, 1 odwóz) 2. Zespół Szkół Nr 1 - Trasa- Nidzica-Grzegórzki- Nidzica- 4 bilety (przewidywany 1 przywóz, 2 odwozy) 3. Zespół Szkół Nr 2 - Trasa- Nidzica-Grzegórzki- Nidzica- 15 biletów- (przewidywany 1 przywóz, 2 odwozy) - Trasa- Nidzica- Magdaleniec-Nidzica- 22 bilety (przewidywany 1 przywóz, 2 odwozy) - Trasa- Nidzica- Modłki- Nidzica- 14 biletów (przewidywany 1 przywóz, 2 odwozy) - Trasa- Nidzica-Piotrowice- Nidzica- 18 biletów (przewidywany 1 przywóz, 2 odwozy) - Trasa- Nidzica-Bartoszki- Nidzica- 14 biletów (przewidywany 1 przywóz, 2 odwozy) - Trasa- Nidzica- Robaczewo- Nidzica- 2 bilety (przewidywany 1 przywóz, 2 odwozy) - Trasa- Nidzica-Waszulki- Nidzica- 7 biletów (przewidywany 1 przywóz, 2 odwozy) Podsumowując szacunkowa liczba biletów będzie wynosiła: - Trasa- Nidzica- Grzegórzki- Nidzica- 18 biletów - Trasa- Nidzica- Magdaleniec-Nidzica- 22 bilety - Trasa- Nidzica- Modłki- Nidzica- 13 biletów - Trasa- Nidzica-Piotrowice -Nidzica- 17 biletów - Trasa- Nidzica-Bartoszki- Nidzica- 14 biletów - Trasa- Nidzica- Robaczewo- Nidzica- 2 bilety - Trasa- Nidzica- Waszulki- Nidzica- 6 biletów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dowożenie uczniów na z miejscowości Wietrzychowo, Łyna, Żelazno, Bolejny, Wólka Orłowska, Orłowo.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba biletów miesięcznych dla dzieci z poszczególnych szkół na trasach: 1. Szkoła Podstawowa Łyna - Trasa- Łyna-Wietrzychowo- Łyna- 29 biletów (przewidywany 1 przywóz, 2 odwozy) - Trasa- Łyna -Żelzano- Łyna- 23 bilety (przewidywany 1 przywóz, 2 odwozy) - Trasa- Łyna- Bolejny-Łyna- 5 biletów (przewidywany 1 przywóz, 2 odwozy) - Trasa- Łyna-Wólka Orłowska- Łyna- 13 biletów (przewidywany 1 przywóz, 2 odwozy) - Trasa- Łyna- Orłowo-Łyna- 15 biletów (przewidywany 1 przywóz, 2 odwozy) Podsumowując szacunkowa liczba biletów będzie wynosiła: - Trasa- Łyna- Wietrzychowo- Łyna- 29 biletów - Trasa- Łyna- Żelzano- Łyna- 23 bilety - Trasa- Łyna- Bolejny-Łyna- 5 biletów - Trasa- Łyna-Wólka Orłowska- Łyna- 13 biletów - Trasa- Łyna- Orłowo-Łyna- 15 biletów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dowożenie uczniów z miejscowości Napiwoda, Wały, Zimna Woda.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa liczba biletów miesięcznych dla dzieci z poszczególnych szkół na trasach: 1. Gimnazjum ul. Karola Barke 2 - Trasa- Nidzica-Napiwoda- Nidzica- 3 bilety (przewidywany 1 przywóz, 1 odwóz) 2. Szkoła Podstawowa Napiwoda - Trasa- Napiwoda- Wały-Napiwoda- 2 bilety (przewidywany 1 przywóz) - Trasa- Napiwoda-Zimna Woda-Napiwoda- 4 bilety (przewidywany 1 przywóz) 3. Zespół Szkół Nr 1 - Trasa- Nidzica-Napiwoda- Nidzica- 13 biletów (przewidywany 1 przywóz, 1 odwóz) - Trasa- Nidzica-Wały- Nidzica- 4 bilety (przewidywany 1 przywóz, 1 odwóz) 4. Zespół Szkół Nr 2 - Trasa- Nidzica-Wały- Nidzica- 3 bilety (przewidywany 1 przywóz) - Trasa- Nidzica-Zimna Woda-Nidzica- 3 bilety (przewidywany 1 przywóz) Podsumowując szacunkowa liczba biletów będzie wynosiła: - Trasa- Nidzica- Napiwoda- Nidzica- 16 biletów - Trasa- Nidzica- Wały- Nidzica- 7 biletów - Trasa- Nidzica-Zimna Woda-Nidzica- 3 bilety - Trasa- Napiwoda- Wały-Napiwoda- 2 bilety - Trasa- Napiwoda-Zimna Woda-Napiwoda- 4 bilety.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
DYREKTOR ZOOiS
 
Małgorzata Sawicka
 
Ogłoszenie zostało zamieszczone:
  1. na stronie internetowej   zamawiającego w dniach od 06.07.2015 r. do 14.07.2015 r. do godz. 08.00 http://bipzoois.nidzica.pl/
 
 
  1. na tablicy ogłoszeń zamawiającego w dniach od 06.07.2015 r. do 14.07.2015 r. do godz. 08:00

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Dobroń
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-07-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Dobroń
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-07-06 15:00:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-07-06 15:04:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-09-17 07:27:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6593 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony