Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: SK.1100.1.2020.AWDrukuj informację Ogłoszenie numer: SK.1100.1.2020.AWSzczegóły informacji
Ogłoszenie: KSIĘGOWA
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: KSIĘGOWOŚĆ
Data udostępnienia: 2020-05-19
Ogłoszono dnia: 2020-05-19
Termin składania dokumentów: 2020-06-02 15:30:00
Nr ogłoszenia: SK.1100.1.2020.AW
Zlecający: Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie średnie i co najmniej 2 letni staż pracy,
- Osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Nieposzlakowana opinia,
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
b. Wymagania dodatkowe:
- Wykształcenie- preferowane kierunki ekonomiczne
- Znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu:
- ustawy o rachunkowości,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy - Karta Nauczyciela,
- przepisów podatkowych,
- przepisów płacowych.
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz programów finansowo-księgowych
i płacowych. - Umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy w zespole.
- Sumienność, rzetelność, dokładność oraz odpowiedzialność.
- Doświadczenie na stanowisku księgowego.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Sporządzanie list płac oraz zestawień na podstawie otrzymanej dokumentacji z następujących placówek MOSiR w Nidzicy, Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Nidzicy, Przedszkola Nr 2, Przedszkola Nr 4 KRAINA ODKRYWCÓW:
- - angaży o zatrudnieniu pracowników;
- - wniosków premiowych;
- - wypłat z ZFŚS;
- - pism dotyczących nagród jubileuszowych, itp.;
- - wniosków dyrektora danej jednostki o wypłatę ekwiwalentu za urlop;
- - wypłata dodatkowego wynagrodzenia rocznego;
- - wypłat odpraw z tytułu np.: przejścia na emeryturę, rentę itp.
- Dokonywanie potrąceń od wynagrodzeń na listach płac i odprowadzanie ich na właściwe rachunki.
- Obsługa Systemu Bankowości Elektronicznej iPKO:
- - terminowe dokonywanie przelewów wynagrodzeń na podstawie sprawdzonych pod względem formalno-rachunkowym, zatwierdzonych do wypłaty przez Dyrektora danej jednostki i poddanych wstępnej kontroli Głównej Księgowej list płac.
- Bieżące prowadzenie kart wynagrodzeń i prawidłowe nanoszenie potrąceń od uposażenia pracowników.
- Wydawanie zaświadczeń na wniosek pracownika dotyczących wynagrodzenia.
- Naliczanie składek ZUS, ubezpieczenia zdrowotnego i na Fundusz Pracy, sporządzanie
- deklaracji rozliczeniowych oraz przekazywanie niezbędnych dokumentów rozliczeniowych do ZUS w formie dokumentu elektronicznego.
- Sporządzanie deklaracji podatkowych.
- Terminowe przelewanie składek do ZUS oraz podatku do US.
- Prowadzenie dokumentacji z tytułu umów cywilnoprawnych.
- Wypełnianie zaświadczeń w części dotyczącej wynagrodzenia osobom przechodzącym na emeryturę i rentę.
- Wypełnianie wniosków do Powiatowego Urzędu Pracy o refundację płac pracowników zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych, robót publicznych itp.
- Terminowe i prawidłowe przygotowanie danych odnośnie wynagrodzeń do sprawozdań kwartalnych ZO-3 i rocznych ZO-6.
- Sporządzanie sprawozdań rocznych do ZUS IWA w celu ustalenia wysokości składki na ubezpieczenie wypadkowe.
- Roczne rozliczanie indywidualne pracowników z podatku PIT-11 i PIT-40 oraz roczne deklaracje PIT -4R i PIT 8AR.
- Bieżąca analiza wynagrodzeń w klasyfikacji budżetowej i kontrolowanie wysokości planu do faktycznych wypłat wynagrodzeń przed dokonaniem płatności z rachunku bankowego danej jednostki.
- Wysokość kwot jakie należy przeksięgować na specjalną organizację nauki i metod pracy dla dzieci i młodzieży oraz wysokość dofinansowania zadań z zakresu wychowania przedszkolnego- środki z dotacji 80% sporządzana jest w formie tabeli na podstawie list płac przez danego pracownika działu Księgowość na koniec danego miesiąca.
- Akceptacja wniosków o dokonanie zmian w planach finansowych wydatków danej jednostki poprzez umieszczenie pieczęci i podpisu na danym wniosku- rozwiązanie rezerwy na odprawy emerytalne, rentowe itp.
- Sporządzanie ZUS Z3.
- Analiza rocznych wynagrodzeń nauczycieli w podziale na awans zawodowy oraz sporządzanie list uzupełnień.
- Terminowe sporządzanie i przekazywanie do jednostek danych o wysokości wynagrodzeń wszystkich pracowników danej jednostki wraz z wyszczególnieniem nauczycieli do Systemu Informacji Oświatowej.
- Pomoc w opracowaniu projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości jednostek obsługiwanych.
- Wykonywanie innych czynności zleconych ustnie lub pisemnie przez Dyrektora bądź bezpośredniego przełożonego związanych z wykonywaną pracą, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę.
24.Ponoszenie pełnej odpowiedzialności służbowej za wszelkie błędy i uchybienia oraz niedotrzymanie terminów związanych z wykonywaniem powierzonych w zakresie obowiązków.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca na II piętrze budynku MOPS. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy w budynku bez podjazdu, w budynku znajduje się winda dla osoby niepełnosprawnej. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze.
Obowiązkowa norma czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w miesięcznym okresie rozliczeniowym, Jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, zostanie skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Dyrektor CUW w Nidzicy może zwolnić wybranego kandydata z obowiązku odbywania służby przygotowawczej, z zastrzeżeniem konieczności poddania takiego kandydata egzaminowi.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
mniej niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- Kwestionariusz osobowy.
- List motywacyjny.
- Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe kandydata (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta w pełni z praw publicznych.
- Kserokopia dokumentu poświadczającego niepełnosprawność.*
- Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-06-02 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętych kopertach w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy lub pocztą z dopiskiem: „ Dotyczy naboru na stanowisko - księgowa”
c. Miejsce:
Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy
ul. Kolejowa 5
13-100 Nidzica
ul. Kolejowa 5
13-100 Nidzica
VII. Informacje dodatkowe:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 5.
- W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: oklinska@togatus.pl lub korespondencyjnie na adres Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia.
- W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom realizującym zadania na rzecz administratora danych osobowych, takim jak: operatorzy pocztowi w celu zapewnienia korespondencji, podmioty publiczne w zakresie obowiązujących przepisów prawa oraz inne podmioty, którym przekazanie Pana/Pani danych osobowych będzie niezbędne do realizacji celów przetwarzania określonych w pkt 3.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, o ile nie zostaną odebrane osobiście w ciągu 3 miesięcy przez zainteresowanych, zostaną zniszczone.
- W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do treści danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.