Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: SK.1100.2.2017.EMDrukuj informację Ogłoszenie numer: SK.1100.2.2017.EMSzczegóły informacji
Ogłoszenie: PODINSPEKTOR DS. TECHNICZNO- BUDOWLANYCH
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Organizacyjno-Administracyjny
Data udostępnienia: 2017-07-04
Ogłoszono dnia: 2017-07-04 przez Joanna Dobroń
Termin składania dokumentów: 2017-07-28 15:30:00
Nr ogłoszenia: SK.1100.2.2017.EM
Zlecający: Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Posiada wykształcenie:
- średnie techniczne w zakresie budownictwa i co najmniej 2-letni staż pracy,
- wyższe w zakresie budownictwa.
- Osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
- Znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu działalności CUW
w Nidzicy oraz jednostek powierzonych do obsługi CUW w Nidzicy.
b. Wymagania dodatkowe:
- Dyspozycyjność.
- Prawo jazdy kat. B.
- Wiedza o funkcjonowaniu CUW w Nidzicy, jego strukturze i zadaniach.
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy bądź na wniosek dyrektorów jednostek obsługiwanych:
1) ustalanie i szacowanie wartości zamówień, których przedmiotem są roboty budowlane, dostawy lub usługi,
2) opisywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami,
3) ustalanie warunków udziału w postępowaniu i opis sposobu ich oceny,
4) zapewnienie wykonania wymaganej dokumentacji projektowej we wskazanym zakresie i zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji projektowej otrzymanej od projektantów pod względem jej kompletności i zgodności z warunkami umownymi,
5) uzyskiwanie pozwolenia na budowę obiektów budowlanych i wykonywanie robót budowlanych,
6) udział w pracach komisji przetargowej i wypełnianie obowiązków związanych z pełnioną funkcją,
7) wykonywanie innych czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem postępowania.
2. Pomoc dla jednostek obsługiwanych przy realizacji zadań oraz przy przygotowywaniu dokumentacji odbiorczej wykonanych prac budowlanych, a w szczególności:
1) prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem obsługi inwestycji przez inspektora nadzoru inwestorskiego,
2) przekazywanie placu budowy dla wykonawcy robót oraz zawiadamianie właściwych organów o rozpoczęciu robót,
3) czuwanie nad prawidłową realizacją inwestycji i robót budowlanych zgodnie z zawartymi umowami,
4) przygotowywanie dokumentów związanych z odbiorem robót i obiektów budowlanych od wykonawcy po uprzednim sprawdzeniu należytego ich wykonania w zakresie ustalonym w zatwierdzonej dokumentacji i umowie,
5) przekazywanie uprzednio sprawdzonej dokumentacji powykonawczej do zarządzającego obiektem budowlanym celem obsługi w okresie rękojmi i gwarancji,
6) uczestniczenie w komisjach odbioru częściowego, końcowego, przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz w okresie rękojmi,
7) organizowanie przeglądów gwarancyjnych i w okresie rękojmi.
3. Współpraca z jednostkami obsługiwanymi przy pozyskiwaniu środków na remonty i modernizacje placówek oświatowych w szczególności w zakresie:
1) poszukiwania możliwości pozyskania środków,
2) pomocy przy określeniu potrzeb, przygotowywaniu stosownej dokumentacji i szacowaniu wartości.
4. Organizowanie w porozumieniu z dyrektorami jednostek obsługiwanych przeglądów stanu technicznego obiektów oświatowych i sportowych i prowadzenie w tym zakresie dokumentacji:
1) ustalanie terminów dokonywania przeglądów stanu technicznego w porozumieniu z dyrektorami jednostek obsługiwanych,
2) sporządzanie corocznego harmonogramu przeglądów, które muszą się odbyć w jednostkach obsługiwanych,
3) udział w przeglądach stanu technicznego,
4) sporządzanie harmonogramu wykonywania zaleceń pokontrolnych (terminy w jakich powinny zostać wykonane i w jakich planowane jest ich wykonanie),
5)czuwanie nad terminowością wypełniania zaleceń nałożonych przez organy przeprowadzające przeglądy,
6) prowadzenie bazy protokołów.
5. Planowanie w porozumieniu z dyrektorami jednostek obsługiwanych inwestycji i remontów obiektów oświatowych i sportowych:
1)udział w kontrolach obiektów należących do szkoły lub przedszkola pod kątem zabezpieczenia bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania z tych obiektów,
2) ocena potrzeb w zakresie remontów i inwestycji,
3) szacowanie wartości remontów i inwestycji oraz przygotowywanie dokumentacji w tym zakresie,
4) przygotowywanie danych do projektu planu finansowego w zakresie remontów i inwestycji jednostek obsługiwanych.
6. Planowanie remontów w Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy i zakupywanie potrzebnych materiałów budowlanych.
7. Nadzór nad potrzebą udzielania zamówień publicznych dotyczących dostawy wody, energii elektrycznej, odbioru nieczystości w Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy oraz przygotowanie dokumentów zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami w celu ich udzielenia.
8. Prowadzenie spraw dotyczących realizacji obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i pozamilitarnych przygotowań obronnych w Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy w szczególności:
1) sporządzanie corocznie projektu wytycznych do realizacji zadań obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego w CUW w Nidzicy, planu zamierzeń obronnych na terenie CUW w Nidzicy, wytycznych do szkolenia obronnego realizowanych zgodnie z powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zarządzeniami Burmistrza Nidzicy,
2) udział w szkoleniach dotyczących niniejszego zakresu mających na celu usprawnienie realizacji zadań obrony cywilnej w CUW w Nidzicy oraz przekazywanie zdobytej wiedzy i umiejętności pracownikom CUW w Nidzicy,
3) sporządzanie projektu zasad przygotowania i pełnienia służby stałego dyżuru w CUW w Nidzicy i instrukcji jego działania oraz aktualizacja tych dokumentów,
4) wypełnianie innych obowiązków wynikających z wewnętrznych uregulowań.
9. Prowadzenie Ksiąg obiektów budowlanych.
10. Opisywanie faktur pod kątem merytorycznym w zakresie wskazanym w ust. 6 i 7.
11. Przygotowywanie danych do projektu planu finansowego w zakresie wskazanym w ust. 6 i 7.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca na II piętrze budynku MOPS. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy w budynku bez podjazdu i windy dla osoby niepełnosprawnej. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze.
Obowiązkowa norma czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w miesięcznym okresie rozliczeniowym.
Jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, zostanie skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Dyrektor CUW w Nidzicy nie może zwolnić wybranego kandydata z obowiązku odbywania służby przygotowawczej, z zastrzeżeniem konieczności poddania takiego kandydata egzaminowi.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
mniej niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys - curriculum vitae.
- Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe kandydata (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Kserokopie dokumentów poświadczające przez kandydata znajomość języka polskiego (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).*
- Oryginał kwestionariusza osobowego.
- Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta w pełni z praw publicznych.
- Kserokopia dokumentu poświadczającego niepełnosprawność.**
- Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-07-28 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętych kopertach lub pocztą z dopiskiem :
„Dotyczy naboru na stanowisko - PODINSPEKTOR DS. TECHNICZNO- BUDOWLANYCH”
c. Miejsce:
Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy
ul. Kolejowa 5
13-100 Nidzica
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna lub test kwalifikacyjny, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016r. poz. 902).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej http://bipcuw.nidzica.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys, kwestionariusz osobowy (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz.922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r. poz.902)” i własnoręcznym podpisem.
* Dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
** Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.