Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W NIDZICY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: PODINSPEKTOR DS. TECHNICZNO- BUDOWLANYCH

Miejsce pracy: Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Organizacyjno-Administracyjny

Data udostępnienia: 2017-08-28

Ogłoszono dnia: 2017-08-28 przez Ewa Matuszczak

Termin składania dokumentów: 2017-09-07 15:30:00

Nr ogłoszenia: SK.1100.4.2017.EM

Zlecający: Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie:
-          średnie techniczne w zakresie budownictwa i co najmniej 2-letni staż pracy lub
-          wyższe w zakresie budownictwa.
  1. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  2. Nieposzlakowana opinia.
  3. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. 
b. Wymagania dodatkowe:
  • Dyspozycyjność.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office.
  • Znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu działalności CUW w Nidzicy oraz jednostek powierzonych do obsługi CUW w Nidzicy.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy bądź na wniosek dyrektorów jednostek obsługiwanych:
  1. ustalanie i szacowanie wartości zamówień, których przedmiotem są roboty budowlane, dostawy lub usługi,
  2. opisywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  3. ustalanie warunków udziału w postępowaniu i opis sposobu ich oceny,
  4. zapewnienie wykonania wymaganej dokumentacji projektowej we wskazanym zakresie
    i zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji projektowej otrzymanej od projektantów pod względem jej kompletności i zgodności z warunkami umownymi,
  5. uzyskiwanie pozwolenia na budowę obiektów budowlanych i wykonywanie robót budowlanych,
  6. udział w pracach komisji przetargowej i wypełnianie obowiązków związanych z pełnioną funkcją,
  7. wykonywanie innych czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem postępowania.
 
2. Pomoc dla jednostek obsługiwanych przy realizacji zadań oraz przy przygotowywaniu dokumentacji odbiorczej wykonanych prac  budowlanych, a w szczególności:
  1. prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem obsługi inwestycji przez inspektora nadzoru inwestorskiego,
  2. przekazywanie placu budowy dla wykonawcy robót oraz zawiadamianie właściwych organów o rozpoczęciu robót,
  3. czuwanie nad prawidłową realizacją inwestycji i robót budowlanych zgodnie z zawartymi umowami,
  4. przygotowywanie dokumentów związanych z odbiorem robót i obiektów budowlanych
    od wykonawcy po uprzednim sprawdzeniu należytego ich wykonania w zakresie ustalonym
    w zatwierdzonej dokumentacji i umowie,
  5. przekazywanie uprzednio sprawdzonej dokumentacji powykonawczej do zarządzającego obiektem budowlanym celem obsługi w okresie rękojmi i gwarancji,
  6. uczestniczenie w komisjach odbioru częściowego, końcowego, przeglądach  gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz w okresie rękojmi,
  7. organizowanie przeglądów gwarancyjnych i w okresie rękojmi.
 
3. Współpraca z jednostkami obsługiwanymi przy pozyskiwaniu środków na remonty i modernizacje placówek oświatowych w szczególności w zakresie:
  1. poszukiwania możliwości pozyskania środków,
  2. pomocy przy określeniu potrzeb, przygotowywaniu stosownej dokumentacji i szacowaniu wartości.
 
4. Organizowanie w porozumieniu z dyrektorami jednostek obsługiwanych kontroli stanu technicznego obiektów oświatowych i sportowych i prowadzenie w tym zakresie dokumentacji:
  1. ustalanie terminów dokonywania kontroli stanu technicznego w porozumieniu z dyrektorami jednostek obsługiwanych,
  2. sporządzanie corocznego harmonogramu kontroli, które muszą się odbyć w jednostkach obsługiwanych,
  3. udział w kontroli stanu technicznego,
  4. sporządzanie harmonogramu wykonywania zaleceń pokontrolnych (terminy w jakich powinny zostać wykonane i  w jakich  planowane jest ich wykonanie),
  5. czuwanie nad terminowością wypełniania zaleceń nałożonych przez organy przeprowadzające przeglądy,
  6. prowadzenie bazy protokołów.
 
5. Planowanie w porozumieniu z dyrektorami jednostek obsługiwanych inwestycji i remontów obiektów oświatowych i sportowych:
  1. udział w kontrolach obiektów należących do szkoły lub przedszkola pod kątem zabezpieczenia bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania z tych obiektów,
  2. ocena potrzeb w zakresie remontów i inwestycji,
  3. szacowanie wartości remontów i inwestycji oraz przygotowywanie dokumentacji w tym zakresie,
  4. przygotowywanie danych do  projektu planu finansowego w zakresie remontów i inwestycji jednostek obsługiwanych.
 
6. Planowanie remontów w Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy i zakupywanie potrzebnych materiałów budowlanych.
 
7. Nadzór nad potrzebą udzielania zamówień publicznych dotyczących dostawy wody, energii elektrycznej, odbioru nieczystości w Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy oraz przygotowanie dokumentów zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami w celu ich udzielenia.
 
8. Prowadzenie spraw dotyczących realizacji obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i pozamilitarnych przygotowań obronnych w Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy w szczególności:
  1. sporządzanie corocznie projektu wytycznych do realizacji zadań obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego w CUW w Nidzicy, planu zamierzeń obronnych na terenie CUW w Nidzicy, wytycznych do szkolenia obronnego realizowanych zgodnie z powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zarządzeniami Burmistrza Nidzicy,
  2. udział w szkoleniach dotyczących niniejszego zakresu mających na celu usprawnienie realizacji zadań obrony cywilnej w CUW w Nidzicy oraz przekazywanie zdobytej wiedzy i umiejętności pracownikom CUW w Nidzicy,
  3. sporządzanie projektu zasad przygotowania i pełnienia służby stałego dyżuru w CUW w Nidzicy i instrukcji jego działania oraz aktualizacja tych dokumentów,
  4. wypełnianie innych obowiązków wynikających z wewnętrznych uregulowań.
 
9. Prowadzenie Ksiąg obiektów budowlanych.
 
10. Opisywanie faktur pod kątem merytorycznym w zakresie wskazanym w ust. 6 i 7.
 
11. Przygotowywanie danych do projektu planu finansowego w zakresie wskazanym w ust. 6 i 7.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca na II piętrze budynku MOPS. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.
Miejsce pracy w budynku bez podjazdu i windy dla osoby niepełnosprawnej.
Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich.
Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze.
Obowiązkowa norma czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę i 40 godzin na tydzień w czteromiesięcznym okresie rozliczeniowym,
Jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, zostanie skierowany do służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.
Dyrektor CUW w Nidzicy może zwolnić wybranego kandydata z obowiązku odbywania służby przygotowawczej, z zastrzeżeniem konieczności poddania takiego kandydata egzaminowi.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

mniej niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  2. List motywacyjny,
  3. Życiorys,
  4. Kopie dokumentów potwierdzających  wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  5. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. Kopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  7. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
  8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia konkursu na stanowisko podinspektor ds. techniczno-budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2016r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r. poz. 902 ),
  9. Kandydat, będący osobą niepełnosprawną - kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność*,
  10. Kopie dokumentów poświadczające przez kandydata znajomość języka polskiego
    (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).**
* Dotyczy wyłącznie osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności  w przypadku zastosowania preferencyjnych zasad naboru osób niepełnosprawnych.
** Dotyczy obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-09-07 15:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętych kopertach lub pocztą z dopiskiem :
„Dotyczy naboru na  stanowisko - PODINSPEKTOR DS. TECHNICZNO- BUDOWLANYCH”
c. Miejsce:
Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy
ul. Kolejowa 5
13-100 Nidzica

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna lub test kwalifikacyjny, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016r. poz. 902).
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej http://bipcuw.nidzica.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy.
 
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys, kwestionariusz osobowy (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.  o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz.922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r. poz.902)” i własnoręcznym podpisem.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ewa Matuszczak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-08-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Sawicka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-08-28 13:57:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-08-28 13:57:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-09-28 12:44:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5314 raz(y)