ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W NIDZICY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Deklaracja dostępności

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Deklaracja dostepności

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2021-02-25 12:09:02 przez Łukasz Wójcik

Akapit nr - brak tytułu

Deklaracja dostępności strona internetowa
Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy
 
 Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej (przejdź).
  • Data publikacji strony internetowej: 2014-08-14
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-02-25
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
 
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-11-24
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2021-02-25
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
 
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
  • Dostępne w serwisie skróty klawiszowe (accesskey):
[u] – Szybki przeskok do bloku: ustawienia dostępności
[m] – Szybki przeskok do bloku: menu główne
[t] – Szybki przeskok do bloku: główny obszar treści
[s] – Szybki przeskok do bloku: wyszukiwarka
[l] – Szybki przeskok do bloku: menu główne/lewe
Wywoływanie skrótów klawiaturowych w najpopularniejszych (na dzień dzisiejszy) wersjach przeglądarek internetowych:
Google Chrome v 80.X à lewy ALT + [litera_skrótu]
Mozilla Firefox v 74.X à lewy SHIFT + lewy ALT + [litera_skrótu]
Internet Explorer v 11.X à lewy ALT + [litera_skrótu]
Opera 67.X à lewy ALT + [litera_skrótu]
 
Oprócz powyższych skrótów w każdej z przeglądarek działa oczywiście pojedynczy przeskok który uruchamiamy wciskając przycisk TAB
  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Patrycja Moszczyńska
  • E-mail:
  • Telefon: 896252457
Każdy ma prawo:
  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli
w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
 
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę
do organu nadzorującego, pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
  • Organ nadzorujący: Dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy
  • Adres: ul. Kolejowa 5, 13-100 Nidzica
  • E-mail:
  • Telefon: 896252457
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
 
Dostępność architektoniczna
- Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy znajduje się na II piętrze w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nidzicy przy ul. Kolejowej 5
- 5 wejść do budynku:
  • główne wejście schody od strony ul. Kolejowej
  • trzy wejścia od  strony parkingu MOPS, w jednym z nich znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych wraz z windą, w dwóch pozostałych  schody
  • jedno wejście ze schodami od strony ul. Kościuszki
- szerokość korytarza umożliwia poruszanie się osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, 
- na teren budynku można wejść z psem asystującym oraz psem przewodnikiem
- CUW w Nidzicy nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego,
ani  możliwości skorzystania z usługi tłumacza on- line
- w budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabo widzących
- w przypadku braku możliwości poruszania się, wszelkie sprawy można załatwić na
II piętrze budynku w tymczasowym  punkcie obsługi klienta znajdującym się przed wejściem
do biura.
 
« powrót do poprzedniej strony