ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W NIDZICY
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica i opieka nad nimi w roku szkolnym 2016/2017Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica i opieka nad nimi w roku szkolnym 2016/2017

Szczegóły informacji

Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica i opieka nad nimi w roku szkolnym 2016/2017

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Zespół Obsługi Oświaty i Sportu

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 81107-2016

Termin składania ofert / wniosków: 2016-06-24 08:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2016-06-24 08:15:00

Miejsce złożenia oferty: Zespół Obsługi Oświaty i Sportu 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 5

Ogłoszono dnia: 2016-06-10 przez Małgorzata Sawicka

Treść:

 Nidzica, dn.10.06.2016 r.
 
Znak nadany przez zamawiającego: DOA.2710.2.2016.JD  
           
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym
jest Gmina Nidzica i opieka nad nimi w roku szkolnym 2016/2017”
 
Ogłoszenie opublikowane w BZP pod numerem  81107-2016 dnia 10.06.2016 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
zamówienia publicznego
 
zawarcia umowy ramowej
 
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Oświaty i Sportu w Nidzicy , ul. Kolejowa 5, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6252457, faks 89 6252457.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bipzoois.nidzica.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Nidzica i opieka nad nimi w roku szkolnym 2016/2017.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie dzieci do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica w roku szkolnym 2016/2017 i opieka nad nimi na 11 trasach. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje usługę transportu uczniów wraz z zapewnieniem opieki. 2.1. Pod pojęciem usługa transportu rozumie się bezpieczne dowożenie dzieci z miejsca ich zamieszkania (punktów wskazanych w miejscowości przez szkołę) do szkoły oraz odwożenie ze szkoły do miejsca zamieszkania (do punktów wskazanych w miejscowości przez szkołę), przy czym kierowcą autobusu może być osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz przeszkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy. 2.2. Pod pojęciem zapewnienia opieki przez opiekuna rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa uczniom podczas przejazdu, przy wsiadaniu i wysiadaniu z autobusu oraz podczas przejścia do szkoły. Opiekunem uczniów nie może być kierowca autobusu. Opiekun autobusu ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych od chwili wejścia uczniów do autobusu na przystanku w swojej miejscowości. Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do autobusu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą rodzice/ opiekunowie prawni. Podczas dowozu opiekun szkolnego autobusu odprowadza uczniów pod drzwi wejściowe szkoły i przekazuje ich wyznaczonej przez dyrektora osobie . Podczas odwozu opiekun autobusu odbiera uczniów pod drzwi wejściowe szkoły i wprowadza do autobusu zgodnie z ustalonym porządkiem. Opiekun ma obowiązek posiadania listy obecności dzieci dowożonych/odwożonych do placówki. W każdym autobusie musi być opiekun, przy czym opiekunem może być osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, pełnoletnia, dająca rękojmię bezpiecznego dojazdu dzieci do szkoły i ze szkoły, posiadająca przeszkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy. 3. Z przewozów będą korzystać dzieci przedszkolne, uczniowie szkoły podstawowej oraz gimnazjum. Dyrektorzy placówek w terminie do 1 września 2016 r. przekażą Wykonawcy imienne listy uczniów uprawnionych do dowozów. 4. Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 305 ze zm.). 5. Usługa będzie świadczona w terminie od 1 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r. (włącznie) w dni nauki szkolnej wg ustalonego z dyrektorami szkół rozkładu kursów autobusów, który będzie dostosowany do planów zajęć placówki. Szczegółowe rozkłady godzin dowozów i odwozów uczniów zostaną ustalone przez dyrektorów poszczególnych placówek. 6. Zmawiający przewiduje możliwość skrócenia długości trasy przewozu, przy czym skrócenie długości trasy przewozu może zostać spowodowane zmianą szczegółowego przebiegu trasy oraz przystanków lub zaprzestaniem dowożenia któregoś z dotychczas dowożonych dzieci, a także zmianą organizacji ruchu drogowego; 7. Dowożenie uczniów i sprawowanie opieki nad nimi będzie się odbywało na trasach wskazanych w Rozdziale VI SIWZ. 8. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera: Wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w poszczególnych częściach stanowiących nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt Pzp.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2012r. ,poz. 1265 ze zm.). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów (potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesję, zezwolenie lub licencję) i oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ złożonego przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w celu potwierdzenia tego warunku. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ złożonego przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym zgłoszonym do przewozów osób o aktualnych badaniach technicznych i z liczbą miejsc siedzących nie mniejszą niż wskazana w każdej z części zamówienia: cz. I, II, III, V, VI, VII, X, XI- co najmniej 40 miejsc siedzących, cz. IV- co najmniej 20 miejsc siedzących, cz. VIII- co najmniej 50 miejsc siedzących, cz. IX- 60 miejsc siedzących Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część musi wykazać w każdej z części inny potencjał techniczny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów tj. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ i oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ złożonego przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. kierowcą i opiekunem posiadającymi uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz przeszkolenie w zakresie udzielenia pierwszej pomocy. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część musi wykazać w każdej z części inny potencjał osobowy. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów tj. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzonego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ i oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ złożonego przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związane z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów (opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia) i oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ wraz z zawartym w nim oświadczeniem o zakresie prac, jakie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy lub podaniem przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 . 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy. 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania. 4. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2 i 3 powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 6. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 7. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których wyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym, określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem- wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.8. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty i oświadczenia wskazane w pkt 4.2 i 4.4 potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie, pozostałe wymienione dokumenty powinny łącznie dotyczyć wszystkich wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Kryterium środowiskowe- norma emisji spalin EURO V/ EURO VI - 5
  • 3 - Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 5
IV.2.2)
 
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w granicach unormowania art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015, poz. 2164) za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany w niżej wymienionych okolicznościach. 2.Zmiany dotyczące umowy mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu usługi wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego, 2) zmiana osób wskazanych w ofercie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na inne osoby pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania (warunki) opisane dla tej osoby w SIWZ, 3) zmiana pojazdów wskazanych q ofercie, które będą używane do realizacji zamówienia, na inne pojazdy pod warunkiem, że nowe pojazdy będą spełniać wymagania (warunki) opisane dla tych pojazdów w SIWZ, 4) skrócenie długości trasy przewozu wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego, przy czym skrócenie długości trasy przewozu może zostać spowodowane zmianą szczegółowego przebiegu trasy oraz przystanków lub zaprzestaniem dowożenia któregoś z dotychczas dowożonych dzieci, a także zmianą organizacji ruchu drogowego. 4.Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: a) opis zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) obliczenie kosztów zmiany w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt. 1 i 4. 5.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bipzoois.nidzica.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Oświaty i Sportu 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 5 woj. Warmińsko- Mazurskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2016 godzina 08:00, miejsce: Zespół Obsługi Oświaty i Sportu (sekretariat) 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 5 woj. Warmińsko- Mazurskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowożenie uczniów i opieka nad nimi na trasie Nidzica-Zagrzewo-Robaczewo-Nidzica-Zagrzewo-Robaczewo-Nidzica-Robaczewo-Zagrzewo-Nidzica-Robaczewo-Zagrzewo-Nidzica.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łączna długość trasy 76 kilometrów (2 przywozy, 2 odwozy), wymagany autobus minimum 40 miejsc.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Kryterium środowiskowe- norma emisji spalin EURO V/ EURO VI - 5
    • 3. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowożenie uczniów i opieka nad nimi na trasie Nidzica- Żelazno- Bolejny- Wólka Orłowska-Łyna-Radomin-Nidzica-Radomin-Nibork-Wietrzychowo-Wietrzychówek-Łyna-Orłowo-Wólka Orłowska- Bolejny- Żelazno- Nidzica.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łączna długość trasy 97 kilometrów (1 przywóz, 1 odwóz), wymagany autobus minimum 40 miejsc.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Kryterium środowiskowe- norma emisji spalin EURO V/ EURO VI - 5
    • 3. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowożenie uczniów i opieka nad nimi na trasie Nidzica-Orłowo-Łyna-Wietrzychowo-Wietrzychówek-Nibork-Nidzica-Radomin-Nibork-Wietrzychowo-Wietrzychówek-Łyna-Orłowo-Wólka Orłowska- Bolejny-Żelazno- Nidzica.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łączna długość trasy 93 kilometry (1 przywóz, 1 odwóz), wymagany autobus minimum 40 miejsc.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Kryterium środowiskowe- norma emisji spalin EURO V/ EURO VI - 5
    • 3. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dowożenie uczniów i opieka nad nimi na trasie Nidzica-Wietrzychówek-Łyna-Dobrzyń-Łyna-Wietrzychówek-Łyna-Dobrzyń-Łyna-Wietrzychówek-Łyna-Dobrzyń-Łyna-Nidzica.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łączna długość trasy 75 kilometrów (1 przywów, 2 odwozy), wymagany bus minimum 20 miejsc.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Kryterium środowiskowe- norma emisji spalin EURO V/ EURO VI - 5
    • 3. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dowożenie uczniów i opieka nad nimi na trasie Nidzica- Pawliki- Kamionka- Kanigowo- Kolonia Kanigowo-Borowy Młyn- Olszewo- Olszewko- Piątki- Nidzica- Pawliki- Kamionka -Kanigowo- Kolonia Kanigowo-Borowy Młyn- Olszewo- Olszewko- Piątki- Nidzica- Pawliki- Kamionka- Kanigowo-Kolonia Kanigowo-Borowy Młyn- Olszewo- Olszewko- Piątki- Nidzica.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łączna długość trasy 106 kilometrów (1 przywóz, 2 odwozy), wymagany autobus minimum 40 miejsc.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Kryterium środowiskowe- norma emisji spalin EURO V/ EURO VI - 5
    • 3. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dowożenie uczniów i opieka nad nimi na trasie Nidzica- Siemiątki- Tatary- Kolonia Piątki- Nidzica- Waszulki-Nidzica- Siemiątki- Tatary- Kolonia Piątki-Nidzica- Waszulki- Nidzica- Siemiątki- Tatary- Kolonia Piątki- Nidzica- Waszulki- Nidzica.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łączna długość trasy 85 kilometrów (1 przywóz, 2 odwozy), wymagany autobus minimum 40 miejsc.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Kryterium środowiskowe- norma emisji spalin EURO V/ EURO VI - 5
    • 3. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dowożenie uczniów i opieka nad nimi na trasie Nidzica- Szerokopaś- ulica Szerokopaś- Nidzica-Rozdroże- Nidzica.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łączna długość trasy 70 kilometrów (1 przywóz, 2 odwozy), wymagany autobus minimum 40 miejsc.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Kryterium środowiskowe- norma emisji spalin EURO V/ EURO VI - 5
    • 3. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dowożenie uczniów i opieka nad nimi na trasie Nidzica-Załuski-Frąknowo-Mogiłowo-Rączki-Januszkowo-Michałki-Rączki-Załuski-Litwinki-Nidzica.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łączna długość trasy 158 kilometrów (1 przywóz, 4 odwozy), wymagany autobus minimum 50 miejsc.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Kryterium środowiskowe- norma emisji spalin EURO V/ EURO VI - 5
    • 3. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 5
 
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dowożenie uczniów na trasie Nidzica- Piotrowice- Magdaleniec- Modłki- Parowa- Robaczewo- Nidzica- Kolonia Waszulki- Bartoszki- Grzegórzki- Robaczewo- Nidzica.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łączna długość trasy 111 kilometrów (1 przywóz, 2 odwozy), wymagany autobus minimum 60 miejsc.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Kryterium środowiskowe- norma emisji spalin EURO V/ EURO VI - 5
    • 3. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dowożenie uczniów na trasie Nidzica- Wietrzychowo- Łyna- Żelazno- Bolejny-Wólka Orłowska- Orłowo- Łyna.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łączna długość trasy 92 kilometry (1 przywóz, 2 odwozy), wymagany autobus minimum 40 miejsc.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Kryterium środowiskowe- norma emisji spalin EURO V/ EURO VI - 5
    • 3. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dowożenie uczniów na trasie Nidzica- Wały- Zimna Woda- Moczysko- Napiwoda Kolonia- Napiwoda- Nidzica.
  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łączna długość trasy 110 kilometrów (1 przywóz, 1 odwóz), wymagany autobus minimum 40 miejsc.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Kryterium środowiskowe- norma emisji spalin EURO V/ EURO VI - 5
    • 3. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 5
DYREKTOR ZOOiS
 
Małgorzata Sawicka
 
Ogłoszenie zostało zamieszczone:
1.  na stronie internetowej   zamawiającego w dniach od  10.06.2016 r. do  24.06.2016 r. do godz. 08.00 http://bipzoois.nidzica.pl/
 
 
2. na tablicy ogłoszeń zamawiającego w dniach od 10.06.2016 r. do  24.06.2016 r. do godz. 08:00

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Dobroń
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-06-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Sawicka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-06-10 14:53:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-06-10 14:56:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-08-18 12:32:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6389 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony